Miting aviatic

Am fost sambata trecuta (4 Iunie) la un miting aviating organizat la aerodromul de la Clinceni. Ca un mare pasionat de aviatie, m-am bucurat de ocazie, chiar daca nu prea suport soarele. Am ajuns la aerodrom dupa ce am gresit drumul si m-am dus spre Ploiesti (…), fara sa ratez prea multe numere de acrobatie. Accesul s-a facut prin partea din spate a pistei, intr-o parcare amenajata si delimitata foarte decent pe camp. Chiar era loc suficient, in pofida numarului mare de spectatori.

Am parcat frumos masina la cateva sute de metrii de niste corturi pe care scria mare Ursus, unde, in naivitatea mea, am crezut ca se vinde bere... Odata ajunsi la umbrelele cu pricina, am avut surpriza sa vedem ca de fapt acolo se vand bilete, nu bere. Bilete de acces „la show”. Cu numai 20 de RON, aveai dreptul sa ai acces la o toaleta mobila, si la dozatorul de bere (si apa plata) care se aflau ceva mai departe in incinta „cu plata”. Eram patru persoane si ne-am gandit ca este cel putin stupid sa platim 80 de lei pentru acces. Drept urmare, am platit un singur bilet de care s-a folosit bunul meu prieten Bogdan pentru a intra sa cumpere bere. Cat s-a dus el sa cumpere bere, m-am gandit sa iau mocheta din portbagajul masinii, pentru a o folosi pe post de paturica de iarba verde.

Ajuns la masina, am descoperit ca mocheta cu pricina are tot felul de fiare si bureti atasati (lucru nemtesc, dom’le) si nu e o idee buna sa o dezmembrez. Am stat eu si m-am gandit ca tot erau multe locuri de parcare langa „zona de acces” si pot duce masina sa stam la umbra ei. In tip ce conduceam atent prin gropi si printre masini, a sarit din decor... un atent de paza! Foarte hotarat si dedicat, m-a informat ca nu se poate merge mai departe pentru ca nu mai sunt locuri in fata. I-am explicat cu calm ca sunt locuri pentru ca tocmai am venit eu de acolo, si mut masina mai aproape de „intrare”. „Nu sunt locuri, nu va pot lasa sa treceti”. Pentru ca nu aveam chef sa ii dau 5 lei sa ma lase, am parcat cu calm si m-am intors la locul de langa intrare.

Ajuns acolo, am povestit cele intamplate si am inceput sa radem de cultura asta mioritica in care agentul de paza vrea „spaga” sa te lase sa muti masina 10m mai in fata. Din ras am dat in plans cand ne-a povestit Bogdan ca e dezolant ca nu am platit cei 20 de lei: in interior e iarba mai verde si pentru cele cateva mii de persoane care au platit taxa de intrare, organizatorii au amenajat 5 mese cu umbrela, restul stau pe iarba ...

Pana la urma ne-am dus dupa masina, a crescut puterea in 2 si am trecut de balaurul care pazea. Chiar nu stiu ce pazea, si am ajuns langa intrare cu „umbrela de soare”. Mitingul aviatic a fost foarte frumos. Tot respectul pentru pilotii care isi risca viata in aparate cu o stare tehnica indoielnica. Foarte priceputi. Organizarea de la sol... a lasat mult de dorit, sau poate mi-am dorit eu prea mult uitand pentru cateva momente unde traiesc?!

Comments

Popular posts from this blog

Mobilitatea Electrica

Pretul care te Curenteaza